مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-19سياسي

77 درصد مردم خاش در انتخابات شرکت کردند


فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 77 درصد از مردم این شهرستان در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 77 درصد از مردم این شهرستان در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کردند.

صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا افزود: مردم با بصیرت و انقلابی این شهرستان با لبیک گفتن به ندای رهبری حماسه ای ماندگار را خلق کردند.

وی بیان کرد: رای گیری از ساعت هفت صبح روز جمعه آغاز و تا حوالی دو بامداد روز شنبه ادامه داشت و تا این لحظه همچنان کار بازشماری و جمع بندی آرا تداوم دارد و تلاش می کنیم هر چه سریعتر نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و دوره ششم شوراهای شهر و روستا را اعلام کنیم.

فرماندار خاش گفت: افزون بر 2500 نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی، ناظرین شورا و غیره در برگزاری انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای شهر و روستا با ستاد انتخابات همکاری داشتند.

صالحی افزود: انتخابات در 113 شعبه اخذ رای شامل 34 شعبه ثابت و 79 شعبه سیار با استقبال گرم مردم فارس و بلوچ و شیعه و سنی خاش برگزاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 درصد مردم خاش در انتخابات شرکت کردند

77 درصد مردم خاش در انتخابات شرکت کردند