مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-19سياسي

روابط گردشگری خوراک و پایدار در بستر اقامتگاه ها


موضوع گردشگری خوراک و رابطه آن با گردشگری پایدار در بستر اقامتگاه ها، در دومین پیش رویداد مرکز نوآوری گردشگری دانشگاه یزد، بررسی و راهکارهای توسعه در این باره مطرح شد.

- علی دلشاد رییس مرکز نوآوری گردشگری با بیان این که دولت و حاکمیت به عنوان تنظیم کننده روابط باید برای حل مشکلات به هم متصل شوند، گفت: تیم مرکز نوآوری دانشگاه یزد به دنبال تدوین و برنامه ریزی در این زمینه است و شیوه برگزاری رویدادها با فرایندی تخصصی دنبال می شود.

وی با بیان این که در پنل قبلی مسائل دفاتر خدمات مسافرتی دنبال و راهکارهایی در خصوص ارائه بسته های بازاری و رفع تبعیضات خدمات مسافرتی در این پنل ها بررسی شد، گفت: جذب مشتری، عمده ترین محور این برنامه ها بودند تا مطابق با شیوه های روز دنیا به بازاریابی و تبعلیغات بپردازیم.

وی با بیان این که شناسایی چالش های موجود و جذب صاحبان ایده و مشتریان از جمله این مسائل است، گفت: توانمندسازی دفاتر خدمات مسافرتی در حوزه فناوری اطلاعاتی و ارتباطی از چالش های امروز ماست که باید نقش سنتی دفاتر کنار گذاشته شده تا از چالش ورشکستگی این افرادجلوگیری شود.

حسین دهقان منشادی نماینده اطلس ملی خوراک ایران و مسئول کمیته گردشگری خوراک یزد در این نشست با بیان این که طبق تعریف سازمان جهانی گردشگری نوعی از فعالیت گردشگری ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط گردشگری خوراک و پایدار در بستر اقامتگاه ها

روابط گردشگری خوراک و پایدار در بستر اقامتگاه ها