مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-19سياسي

مردم به زودی طعم شیرین خدمت را توسط دولت مردمی خواهند چشید


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی در گیلان، رییس جمهور منتخب را خادم جمهور دانست و گفت: در آینده ای نزدیک ملت ایران طعم شیرین خدمت را توسط دولت مردمی ایران قوی خواهد چشید.

- ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی در گیلان، رییس جمهور منتخب را خادم جمهور دانست و گفت: در آینده ای نزدیک ملت ایران طعم شیرین خدمت را توسط دولت مردمی ایران قوی خواهد چشید.

محمد دوستار در جمع خبرنگاران، با اشاره به پیروزی آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: کارنامه درخشان آیت الله رییسی سبب شد تا مردم، ایشان را به عنوان منتخب خود انتخاب کنند.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سید ابراهیم رییسی در گیلان حضور ملت ایران در انتخابات اخیر را حماسه ای عظیم و دشمن شکن دانست و ابراز کرد: سیلی که امروز دشمنان انقلاب از ملت ایران خوردند به مراتب شدیدتر و کوبنده تر از مراتب قبل بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با وجود تمام مشکلات و گلایه مندی ها در پای صندوق های رای حاضر شدند و این پیام را به گوش جهانیان رساندند که راه حل رفع مشکلات در داخل کشور است.

دوستار ریاست جمهوری آیت الله رییسی را نویدبخش آینده ای روشن برای مردم و انقلاب دانست و گفت: آیت الله رییسی خادم جمهور است و برکات حضور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به زودی طعم شیرین خدمت را توسط دولت مردمی خواهند چشید

مردم به زودی طعم شیرین خدمت را توسط دولت مردمی خواهند چشید