مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-19بين الملل

نگرانی از احتمال وقوع جنگ شدید دیگر در شمال غرب سوریه


درگیری های خونین اخیر در حومه ادلب در شمال غرب سوریه که پس از یک دهه جنگ و آشفتگی، زمینه را برای آغاز نبرد بزرگ دیگری در این منطقه فراهم می کند، - درگیری های خونین اخیر در حومه ادلب در شمال غرب سوریه که پس از یک دهه جنگ و آشفتگی، زمینه را برای آغاز نبرد بزرگ دیگری در این منطقه فراهم می کند، تحول تازه ای است که بر فضای مثبت نشست ژنو بین ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا سایه افکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، این در حالی است که از چندی به این سو، جنگ در منطقه جبل الزاویه در بالاترین ارتفاعات یک منطقه روستایی در شمال غربی سوریه که در محاسبات نظامی به عنوان نقطه دشواری تلقی می شود و بزرگترین سنگر هیئت تحریر شام را تشکیل می دهد، به شدت ادامه دارد و طرف های درگیر به منظور کسب منافع سیاسی یا نظامی مشغول نبرد و درگیری هستند.

از سوی دیگر، آنکارا تقویت نقاط خود در این تپه استراتژیک که در منطقه کاهش تنش قرار دارد را متوقف نکرده و در تلاش برای ایجاد نقاط نظامی دیگری در مجاورت خطوط تماس در برابر نیروهای سوریه است که به تازگی در حومه جنوبی ادلب مستقر شده اند.

ادامه نبرد شدید بین نیروهای ترکیه و سوریه از چندی به این سو، صداهای توپخانه و تبادل موشک بین ارتش ترکیه و نیروهای دولت دمشق در حومه روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از احتمال وقوع جنگ شدید دیگر در شمال غرب سوریه

نگرانی از احتمال وقوع جنگ شدید دیگر در شمال غرب سوریه