مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-19بين الملل

پیش نویس لایحه تحریم کالاهای اسراییلی به پارلمان شیلی ارائه شد


جمعی از نمایندگان پارلمان شیلی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، با تنظیم لایحه ای خواستار ممنوعیت خرید کالاهای تهیه شده در شهرک های صهیونیست نشین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، معاونین 12 حزب سیاسی کشور شیلی پیش نویس لایحه ای را مبنی بر تحریم واردات محصولات، خدمات و کالاهای تجاری از شهرک های صهیونیست نشین فلسطین اشغالی تهیه کرده اند.

این تصمیم پارلمان شیلی در پاسخ به افزایش خشونت های اخیر در فلسطین اشغالی و نوار غزه است که طی آن رژیم صهیونیستی بیش از 250 فلسطینی را به شهادت رساند.

گزارش دیده بان حقوق بشر مبنی بر وقوع جنایت علیه بشریت، سیاست تبعیض نژادی و ظلم و ستم در مناطق اشغالی نیز در اتخاذ این تصمیم موثر بوده است.

سرخیو خاهونا (Sergio Gahona) معاون حزب مستقل اتحاد دموکراتیک و بانی این طرح گفت: توصیه دیده بان حقوق بشر آن است که اعضای کشورهای عضو سازمان ملل در این زمینه اقدامی انجام دهند.

واضح است که ما می توانیم سیگنال های روشنی ارسال کنیم مبنی بر اینکه آنچه در اراضی فلسطینی در حال رخ دادن است، جنایاتی نفرت انگیز علیه بشریت است و ما نمی توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم .

خاهونا همچنین اضافه کرد که شیلی شاید نتواند جلوی جنگ را بگیرد اما به عنوان یک کشور می تواند سیگنال های روشنی مبنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس لایحه تحریم کالاهای اسراییلی به پارلمان شیلی ارائه شد

پیش نویس لایحه تحریم کالاهای اسراییلی به پارلمان شیلی ارائه شد