مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-19حوادث

خسارت کرونا به آموزش های پلیس مساوی با وقوع تصادف


رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا، 99 درصد آموزش های حضوری پلیس کاهش یافت و می توان گفت بخشی از تصادفات رخ داده به دلیل کاهش آموزش است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا، 99 درصد آموزش های حضوری پلیس کاهش یافت و می توان گفت بخشی از تصادفات رخ داده به دلیل کاهش آموزش است.

سرهنگ محمدحسین خلجی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه رانندگی در شهر زنجان تهاجمی و خشن است، اظهار کرد: رعایت حق تقدم و عبور در این شهر بسیار ضعیف بوده و عدم توجه به جلو که بیشتر ناشی از استفاده از موبایل و تغییر مسیر ناگهانی از جمله دلایل عمده تصادف در استان زنجان است.

وی در رابطه با آمار جان باختگان تصادف در استان زنجان، افزود: در پایان سال 98 در داخل شهرهای استان زنجان، 35 نفر بر اثر تصادف رانندگی جان باختند که در سال گذشته با 30 کشته، شاهد کاهش 14 درصدی فوتی های تصادف بودیم ولی از ابتدای امسال تاکنون، 4 نفر در شهرهای استان فوت کردند.

این مسئول با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا سبب کاهش 99 درصدی آموزش های حضوری در استان زنجان شده است، تصریح کرد: جامعه هدف پلیس، دانش آموزان بودند و کرونا به بحث آموزش خسارت زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت کرونا به آموزش های پلیس مساوی با وقوع تصادف

خسارت کرونا به آموزش های پلیس مساوی با وقوع تصادف