مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-19اجتماعي

دمای همدان به 39 درجه رسید


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه دمای هوای همدان به 39 درجه سانتیگراد رسید گفت: عامل اصلی گرمای هوا  در استان و افزایش دما توده هوای جنب حاره ای است.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بیشینه دمای هوای همدان به 39 درجه سانتیگراد رسید اظهار کرد: بر اساس داده ها و نقشه های هواشناسی، آسمان اکثر نقاط استان در 24 ساعت آینده، صاف، بدون ابر و همراه با غبار آلودگی و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه  آسمان استان تا اواسط هفته صاف و گرمای هوا تداوم دارد افزود: عامل اصلی گرمای هوا در استان و افزایش دما توده هوای جنب حاره ای است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه امروز در ساعات بعدازظهر  شدت وزش باد افزایش می یابد تصریح کرد: پیش بینی می شود شدت وزش موجب شکسته شدن شاخ و برگ درختان شود از همین رو شهروندان نکات لازم را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته نهاوند و اسدآباد با 40 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و بهار با 12 درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان گزارش شده است.

باقری شکیب در پایان متذکر شد: تغییرات دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته  بین  39 و 13 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای همدان به 39 درجه رسید

دمای همدان به 39 درجه رسید