مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-19پزشكي

واقعیت های تلخ از فرار دختران از خانه


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین، با اشاره به مطالعات انجام شده در خصوص فرار دختران، گفت: عوامل فردی نظیر درصد پایین هوش هیجانی و قدرت حل مساله و تصمیم گیری از جمله عوامل فرار است چراکه افراد نمی توانند هیجانات آنی خود را کنترل کنند.

- گاهی فرار بر اساس کنجکاوی و کم تجربگی انجام می شود به طوری که دختران اقدام به خیال پردازی می کنند که اگر فرار کنند شرایط عالی خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ناهید حسینی، در وبینار دختران توانمند، شهر متعالی که به همت جهاد دانشگاهی واحد الزهرا برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی بیش از یک میلیون نوجوان 13 تا 15 ساله از خانه فرار می کنند که سه چهارم آنها دختر هستند این دکترای علوم اجتماعی با بیان اینکه آمار دقیقی از فرار دختران در ایران ارائه نمی شود، ادامه داد: حتی آمار منتشره از سوی پلیس و بهزیستی نیز به دلیل اینکه تمام دختران فرار کرده وارد نهادهایی نظیر پلیس و بهزیستی نمی شوند، دقیق نیست.

کاهش میانگین سنی فرار دختران عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین، با اشاره به کاهش میانگین سنی فرار دختران، این را هم گفت که این کاهش از عوارض شهر نشینی در دنیای امروزی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت های تلخ از فرار دختران از خانه

واقعیت های تلخ از فرار دختران از خانه