مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-19ورزشي

«فردوس پویا» نماینده قم در لیگ فوتسال بانوان ایران شد


تیم فوتسال بانوان فردوس پویا به نمایندگی از استان قم در دوره جدید رقابت های باشگاهی فوتسال زنان ایران برابر حریفان به میدان خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فوتبال و فوتسال بانوان در قم استعدادها و نخبه های زیادی دارد اما بانوان قمی فعلا در این رشته معمولا نسبت به آقایان کمتر مورد توجه قرار می گیرند، هر چند از هم گسیختگی در هیات فوتبال قم در دهه 1390 و عدم مدیریت صحیح در این هیات ورزشی پرمخاطب حتی فوتبال و فوتسال مردان را هم به سمت نابودی سوق داده است.

فوتبال و فوتسال بانوان قم در سال های گذشته بازیکن در تیم های ملی داشته است و حتی هم اکنون بازیکنانی زیادی از زنان فوتبالیست قم در تیم های باشگاهی بانوان کشور حضور حرفه ای دارند و اگر قم در فوتبال بانوان مورد توجه قرار بگیرد و یک تیم در لیگ کشور معرفی کند، قطعا تیم پرقدرتی با نفرات بومی خواهد بود.

حالا قرار است تیمی به نمایندگی فوتسال بانوان قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به میدان برود، تیمی که پس از برگزاری چند جلسه مقرر شد با نام فردوس پویا در بازی ها شرکت کند، این تیم زیر پوشش باشگاه فردوس و البته با نام ترکیبی فردوس پویا به مصاف رقبا می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فردوس پویا» نماینده قم در لیگ فوتسال بانوان ایران شد

«فردوس پویا» نماینده قم در لیگ فوتسال بانوان ایران شد