مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-19سياسي

گیلانیان ولایت مداری و انقلابی گری خود را به اثبات رساندند


پیام تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از حضور آگاهانه و باشکوه مردم گیلان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا صادر شد.

- ایسنا/گیلان پیام تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از حضور آگاهانه و باشکوه مردم گیلان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا صادر شد.

در این پیام آمده است: درود و سلام خداوند بر گیلانیان غیور و ولایی که با حضور گسترده و پرشور و شعور خود در انتخابات روز جمعه، 28 خرداد یک بار دیگر حماسه ای بی بدیل و بی همتا آفریدند و با لبیک به ندای الهی ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) ضمن اعلام وفاداری به آرمان متعالی انقلاب اسلامی، اندیشه الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(رحمت الله علیه) و خون مطهر شهدای گلگون کفن، ولایت مداری و انقلابی گری خود را به اثبات رسانده و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور جهانیان رساندند و یوم الله دیگری از جنس حضور خلق کردند.

گیل مردان و گیل زنان باغیرت و فداکار یک بار دیگر علی رغم همه مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی و مصائب ناشی از شیوع بیماری کرونا و همچنین تبلیغات مسموم و دروغین رسانه های وابسته به استکبار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلانیان ولایت مداری و انقلابی گری خود را به اثبات رساندند

گیلانیان ولایت مداری و انقلابی گری خود را به اثبات رساندند