مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-19سياسي

خراسان جنوبی رکورددار حضور حداکثری در انتخابات/مشارکت 74درصدی مردم


رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی بابیان اینکه استان رکورددار حضور در انتخابات بود، گفت:مشارکت مردم خراسان جنوبی به بیش از 74 درصد رسید.

- ، ناصر خوش خبر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی آگاهانه و پرشور در انتخابات 28 خردادماه شرکت کردند که برگرفته از باورها و فرهنگ انقلابی مردم این دیار بود.

رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: تا الان خراسان جنوبی رتبه اول مشارکت را در سطح کشور براساس تعرفه های مصرفی داشته است و نرخ مشارکت به بیش از 74 درصد رسیده که استان های دیگر فاصله بسیار زیادی با استان ما دارند.

خوش خبر با بیان اینکه رییس جمهور منتخب نیز در خراسان جنوبی بیشترین رأی را آورده است، گفت: در برخی از شهرهای ما کار شمارش آراء به پایان رسانده و در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کرده اند که آمار آن را نیز به هم استانی های عزیز تقدیم می کنیم.

وی اظهار کرد: در شهرستان بشرویه میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 75.

14 درصد و تعداد آراء مأخوذه نیز 14 هزار و 676 برگ رأی بوده است.

رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: در بین آراء مأخوذه صحیح نیز آقای ابراهیم رییسی با 12 هزار و 417 رأی بیشترین آراء را داشته و بعد از آن آقای همتی 627 رأی، آقای قاضی زاده هاشمی 502 رأی و آقای رضایی میرقائد 446 رأی را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی رکورددار حضور حداکثری در انتخابات/مشارکت 74درصدی مردم

خراسان جنوبی رکورددار حضور حداکثری در انتخابات/مشارکت 74درصدی مردم