مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-19سياسي

حضور پرشور مردم در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات ملت افزود


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور آگاهانه مردم غیور سیستان و بلوچستان در پای صندوق های اخذ رأی، بار دیگر برگ زرینی را بر افتخارات مردم این دیار پر افتخار رقم زد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم غیور سیستان و بلوچستان در پای صندوق های اخذ رأی، بار دیگر برگ زرینی را بر افتخارات مردم این دیار پرافتخار رقم زد.

وی افزود: مردم بصیر و ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان هوشیارتر از همیشه با عمل به وظیفه خطیر ملی، دینی و اسلامی خود مصمم و استوار در پای صندوق های اخذ رأی حاضر شدند و به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند که مردم این دیار قهرمان پرور با پیروی از رهبری انقلاب پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های بزرگ انقلاب خود ایستاده اند و برای اعتلای میهن عزیزشان هیچ تردیدی را به دل راه نخواهند داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ضمن قدردانی از همکاران عزیز انتظامی و مشارکت مردم فهیم استان سیستان و بلوچستان با پلیس در برقراری امنیت شعبات اخذ رأی که منجر به کسب این افتخار بزرگ شده است، توفیق خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی عزیز را برای منتخبین مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خواستارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات ملت افزود

حضور پرشور مردم در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات ملت افزود