مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-19پزشكي

واکسیناسیون 200 هزارنفر از استادان و کارکنان دانشگاهی در مرداد ماه


بحث خوابگاه ها، تغذیه، ایاب و ذهاب دانشجویان از جمله مواردی است که در شیوه نامه های بهداشتی بازگشایی دانشگاه ها باید با یک نگاه عقلانی و غیر احساسی دیده شود.

- بحث خوابگاه ها، تغذیه، ایاب و ذهاب دانشجویان از جمله مواردی است که در شیوه نامه های بهداشتی بازگشایی دانشگاه ها باید با یک نگاه عقلانی و غیر احساسی دیده شود.

فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از تمهیدات وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانشجویان مهندسی پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، درباره واکسیناسیون دانشجویان به منظور بازگشایی حضوری دانشگاه ها از مهر اظهار کرد: در جلسه مشترک میان معاونان وزارت علوم و وزارت بهداشت تمامی روسای دانشگاه ها دغدغه ها و مشکلات خود را در خصوص بحث بازگشایی حضوری دانشگاه ها از مهر با ارجحیت واکسیناسیون مطرح کردند.

او افزود: فرایند واکسیناسیون دانشجویان عرصه بالینی گروه های علوم پزشکی در حال انجام است و از آن جایی که اکثر دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور از جمله استان تهران در شرف انجام کارهای بالینی هستند؛ بنابراین نیاز به تزریق واکسن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 200 هزارنفر از استادان و کارکنان دانشگاهی در مرداد ماه

واکسیناسیون 200 هزارنفر از استادان و کارکنان دانشگاهی در مرداد ماه