مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-19سياسي

مردم به خوبی متوجه حساسیت انتخابات شدند


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به حساسیت انتخابات روز گذشته، گفت: خوشبختانه مردم ایران به درستی متوجه این حساسیت بوده و حقیقتا حماسه آفریدند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به حساسیت انتخابات روز گذشته، گفت: خوشبختانه مردم ایران به درستی متوجه این حساسیت بوده و حقیقتا حماسه آفریدند.

ابراهیم عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات امسال گفت: انتخابات هم یک حق است و هم یک تکلیف که مردم باید نسبت به آن حساس باشند و خوشبختانه مردم ما امسال به درستی متوجه اهمیت این رویداد بوده و مشارکت قابل قبولی از خود نشان دادند.

وی افزود: مردم با حضور هوشیارانه خود دشمنان را مایوس کردند، دشمنانی که ماه ها تلاش داشتند آنها را از حضور در پای صندوق های رای بازدارند.

وی پیروز انتخابات کشور را مردم دانست و افزود: مردم در این دوره انتخابات هم نشان دادند که همچنان پای آرمان های امام (ره) و انقلاب خود ایستاده اند.

این نماینده مجلس با اشاره به تاثیرات طولانی مدت انتخاب تک تک افراد گفت: همه باید باید بدانند که انتخاب آنها سرنوشت چند سال کشور را رقم می زند و به نوعی آثار ماتاخر دارد.

عزیزی اشاره ای هم به تغییرات بودجه امسال کشور داشت و افزود: امسال تغییرات مثبتی توسط مجلس در بودجه ایجاد شده که با روی کارآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به خوبی متوجه حساسیت انتخابات شدند

مردم به خوبی متوجه حساسیت انتخابات شدند