مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-19سياسي

قطعی شدن نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در آذربایجان شرقی تا عصر امروز


دبیر ستاد انتخابات استان از قطعی شدن نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در استان تا عصر امروز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر ستاد انتخابات استان از قطعی شدن نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در استان تا عصر امروز خبر داد.

مرتضی محمدزاده امروز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شمارش آراء صندوق شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: شمارش صندوق ها در مراحل آخر و تجمیع آراء در حال نهایی شدن است.

وی ادامه داد: قطعا تا عصر امروز نتایج نهایی شمارش آراء مشخص و در اختیار اعضای هیات نظارت قرار داده خواهد شد و به محض امضای صورتجلسات نتایج توسط فرمانداران و بخشداران به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی در خصوص انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه میانه نیز گفت: تا چند ساعت آینده شمارش آراء صندوق های این انتخابات نیز نهایی و تکلیف دومین کرسی میانه و نوزدهمین کرسی آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی مشخص می شود.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با نتایج انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دقایقی قبل از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور آخرین نتایج اعلام شد و در استان ما نیز آخرین صندوق ها در حال بررسی است و به محض مشخص شدن نتایج قطعی جزییات آراء در استان اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی شدن نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در آذربایجان شرقی تا عصر امروز

قطعی شدن نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در آذربایجان شرقی تا عصر امروز