مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-19اقتصادي

میزان مشارکت مردم خراسان رضوی؛ خوشابی ها رکورد مشارکت در کشور را شکستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اگر چه میانگین مشارکت افراد واجد شرایط در حماسه انتخاباتی 28 خرداد 1400 در خطه خراسان رضوی 54/59 درصد عنوان شده اما این مشارکت در شهرستان های مختلف استان متفاوت بوده به طوری که در مشهد این میزان معادل 45/2 درصد واجدان شرایط و در برخی شهرستان ها نیز بالای 70 درصد بوده است.

مشارکت بیش از  78 درصدی مردم خواف در انتخابات  فرماندار خواف در گفت گو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه  این شهرستان بیش از 85 هزار نفر واجد شرایط رای داشت که 66 هزار و 326 نفر آنان در انتخابات شرکت کردند، این میزان مشارکت مردم را بیش از 78 درصد عنوان کرد.

حسین سنجرانی ادامه داد: با اتمام مهلت زمان رای گیری در ساعت 24، شمارش آرا در 216 شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و 127 شعبه اخذ رای شوراهای اسلامی شهری و روستایی خواف آغاز شد.

69 درصد مردم گناباد در انتخابات شرکت کردند فرماندار گناباد نیز به خبرنگار فارس اظهار کرد: 69 درصد از افراد واجد شرایط رای در این شهرستان در انتخابات شرکت کرده و به نامزدهای دلخواه خود برای ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و در انتخابات فرماندار سرخس نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره مشارکت شهروندان در انتخابات 28 خردادماه گفت: طبق برآوردها و میزان آرای ماخوذه مشارکت مردم شهرستان سرخس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مشارکت مردم خراسان رضوی؛ خوشابی ها رکورد مشارکت در کشور را شکستند

میزان مشارکت مردم خراسان رضوی؛ خوشابی ها رکورد مشارکت در کشور را شکستند