مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-19پزشكي

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حوزه های رای فارس مناسب بود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حوزه های اخذ رای استان فارس با مناسب ارزیابی کرد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حوزه های اخذ رای استان فارس با مناسب ارزیابی کرد.

دکتر مهرزاد لطفی، شنبه 29 خرداد در سیصد و چهل و چهارمین نشست ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با قدردانی از کارشناسان و ناظران بهداشتی انتخابات در فارس، خاطرنشان کرد: علیرغم استقبال باشکوه مردم در انتخابات، رعایت پروتکل های بهداشتی مناسب بود.

رییس علوم پزشکی شیراز با اشاره به کاهش سن مبتلایان و جان باختگان بیماری کرونا در فارس طی هفته های گذشته، بر لزوم رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی در جامعه به ویژه از سوی جوانان تاکید کرد.

لطفی کاهش سن مبتلایان و جانباختگان کرونا طی روزهای اخیر را نشان دهنده کاهش توجه و حساسیت ها در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه ارزیابی و اضافه کرد: با توجه به پایان سال تحصیلی و فراغت بیشتر جوانان و نوجوانان، لازم است از دورهمی های دوستانه که اغلب با بی توجهی به پروتکل های بهداشتی همراه است پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حوزه های رای فارس مناسب بود

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حوزه های رای فارس مناسب بود