مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-19دانش

راه اندازی رشته های جدید نیازسنجی و آسیب شناسی شود


معاون آموزشی دانشگاه آزاد شیراز و رییس شورای تخصصی  آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد فارس از مسئولان دانشگاه خواست تا با آسیب شناسی و نیاز سنجی واحدها در راه ندازی رشته های جدید  گام های موثری را بردارند.

- ایسنا/فارس معاون آموزشی دانشگاه آزاد شیراز و رییس شورای تخصصی  آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد فارس از مسئولان دانشگاه خواست تا با آسیب شناسی و نیاز سنجی واحدها در راه ندازی رشته های جدید  گام های موثری را بردارند.

سعید رازقی در شورای گسترش رشته ها دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که به میزبانی واحد کازرون برگزار شد، گفت: معاونین واحدها و مراکز دانشگاهی استان با همکاری دیگر مسئولان و استفاده از ظرفیت های شهرستان ها در خصوص رشته های تخصصی در جذب حداکثری دانشجو و همچنین با توجه به استقبال پرشور جوانان در رشته های پر طرفدار برنامه ریزی دقیق و منطقی را انجام بدهند و از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این مسیر استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد فارس، رازقی گفت: به همین منظور شورای گسترش رشته ها با حضور روسای واحدها و معاونین تشکیل شد و در خصوص رشته ها و اختصاص آن به واحدها بحث و تبادل نظر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته های جدید نیازسنجی و آسیب شناسی شود

راه اندازی رشته های جدید نیازسنجی و آسیب شناسی شود