مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-19فرهنگي

مهلت شرکت در جشنواره بین المللی قصه گویی کانون تمدید شد


 مهلت شرکت در بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل استقبال مخاطبان تا 10 تیر 1400 تمدید شد.

- ، مهلت شرکت در بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل استقبال مخاطبان تا 10 تیر 1400 تمدید شد.

پیش از این مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد فرهنگی 15 خرداد اعلام شده بود که این زمان تا پایان بهار تمدید و اکنون به دلیل درخواست علاقه مندان برای دومین بار تا 10 تیر 1400 تمدید شد.

بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری شامل بخش های ملی ، بین الملل ، برترین قصه های کشور ، قصه زندگی من و پادکست است.

این جشنواره با شعار آینده ساختنی است و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی ها و غم ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه های مختلف زندگی) برگزار می شود.

بر همین اساس، این دوره از جشنواره قصه گویی به دلیل شیوع بیماری نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

بر این اساس، فرآیند اجرایی جشنواره از 25 فروردین 1400 آغاز شده است و مرحله پایانی آن در آذر امسال و هم زمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

بخش ملی شامل اجرای زنده (مجازی) قصه گویی از سوی دختران و پسران (12 تا 18 سال)، زنان و مردان (18 سال به بالا) و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها در سه بخش قص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در جشنواره بین المللی قصه گویی کانون تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره بین المللی قصه گویی کانون تمدید شد