مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-19اقتصادي

دستمزد میلیاردی گلزار تکذیب نشد


محمدرضا گلزار از یک منتقد سینما به دلیل انتشار خبری درباره دستمزد میلیاردی شکایت کرده و این کار با واکنش های منفی زیادی روبه رو شده است.

- ، رسانه ها شکایت گلزار از منتقدی را که به مسئله دستمزد وی پرداخته بود در جهت ایجاد رعب و وحشت و بستن دهان منتقدان تعبیر کرده اند، اما هنوز رقم میلیاردی دستمزد گلزار تکذیب نشده است! روزنامه جوان نوشت؛ نزدیک دو ماه پیس پوریا ذوالفقاری، منتقد شناخته شده سینما در صفحه اینستاگرامش نوشت: شنیده ام 81 میلیارد تومان! به گلزار داده اند، هفت خان را چند نفر دیده اند؟ شنیده ها می گوید کم بازدیدترین تولید پلتفرم هاست.

نه برای مردم تماشا دارد و نه برای تولیدکننده بازدید، اما برای مجری اش در این زمستان اقتصادی و در کوران توصیه مردم به مقاومت و صبر، 81 میلیاردتومان دستمزد داشته که همان اول هم پرداخت شده که مبادا این چکیده ترین ماست تاریخ هنر سرگرمی ما برنجد و لطف نکند به مردم و ننشیند جلوی دوربین و مفتون مان نکند با هنرنمایی اش! این پست اینستاگرامی در رسانه ها بازتاب زیادی داشت.

مقایسه رقم 18 میلیارد تومانی دستمزدی که گفته شده گلزار برای اجرای یک مسابقه برای پخش در شبکه نمایش خانگی گرفته، با هزینه هایی که یک کارگر ساده در ایران باید با دستمزد حداقلی دریافت کند، اعتراض را به بی عدالتی ها بالا برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد میلیاردی گلزار تکذیب نشد

دستمزد میلیاردی گلزار تکذیب نشد