مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-19سياسي

المیادین: پیام انتخابات ایران در اسراییل پرقدرت شنیده شد


شبکه المیادین در گزارشی حضور پررنگ ملت ایران پای صندوق های رای پرداخت و تاکید کرد که انتخابات ایران محاسبات دشمن را برهم زد.

- شبکه المیادین در گزارشی حضور پررنگ ملت ایران پای صندوق های رای پرداخت و تاکید کرد که انتخابات ایران محاسبات دشمن را برهم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری المیادین در گزارش تحلیلی خود درخصوص انتخابات ریاست جمهوری ایران با اشاره به واکنش های خارجی آورده است: مخالفان خارجی ایران انتخابات را دنبال می کردند و با تحریک رای دهندگان مدعی شدند که انتخابات ایران سالم نیست.

این شبکه لبنانی در ادامه این سوال را مطرح کرد که چرا غربی ها حتی از اقدامات دموکراتیکی که به سودش نباشد هم می ترسد؟ در ادامه این گزارش با اشاره به واکنش های رسانه ای رژیم صهیونیستی آمده است که صدای انتخابات ایران در تل آویو پرقدرت شنیده شد و نشانه های نگرانی این رژیم واضح است.

مجری المیادین در این گزارش تاکید کرد که ایرانی ها نقشه راه آینده خود را ترسیم کردند و ثابت کردند که اختلاف نظر یک چیز و بیان آن چیز دیگری است.

در بخش دیگری از این گزارش با بیان اینکه رسانه های غربی و عربی در انتخابات ایران تشکیک کردند با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری آمده است که رهبر ایران تاکید کرد: برخی منتقدان انتخابات ایران، فرق صندوق رای و صندوق میوه را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیادین: پیام انتخابات ایران در اسراییل پرقدرت شنیده شد

المیادین: پیام انتخابات ایران در اسراییل پرقدرت شنیده شد