مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-19حوادث

اجرای محدودیت های کرونا کماکان در ورودی های شمال


سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت های کرونا کماکان در ورودی های استان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 34 هزار و 41 دستگاه اعمال قانون و 11 هزار و 698 دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

- هادی عبادی امروز درباره وضعیت جاده های مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیکی آرام در محورهای مازندران هستیم و  مشکل خاص ترافیکی در محورهای مازندران نداریم.

وی با بیان اینکه محدودیت های کرونا کماکان در ورودی های استان مازندران درحال اجرا است، افزود:  در 24 ساعت گذشته 153 دستگاه خودرو اعمال و 157 دستگاه به مبدا بازگردانده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 34هزار و 41 دستگاه اعمال قانون و 11هزار و 698 دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

این مسوول یادآور شد: در روزهای گرم معمولا دقت در رانندگی کمتر می شود که توصیه ما به رانندگان این است  با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

عبادی تصریح کرد: موضوع دیگر بحث استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسیکلت سواران است که باتوجه به روزهای گرم و افزایش رغبت برای استفاده از موتورمورد تاکید جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت های کرونا کماکان در ورودی های شمال

اجرای محدودیت های کرونا کماکان در ورودی های شمال