مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-19سياسي

نتایج انتخابات شوراها در 28 شهر استان تا ساعتی دیگر اعلام می شود


دبیر ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران، پیرامون نتایج انتخابات استان قزوین گفت: از نیمه شب گذشته، شمارش آرای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا شروع شده است و تا ساعتی دیگر نتایج 154 کرسی شورا برای 28 شهر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اسدالله حمزه ای، دبیر ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران، پیرامون نتایج انتخابات استان قزوین گفت: از نیمه شب گذشته، شمارش آرای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا شروع شده است و تا ساعتی دیگر نتایج 154 کرسی شورا برای 28 شهر و 2 هزار و 117 کرسی شورا برای 679 روستای استان قزوین اعلام می شود.

وی افزود: بر اساس قانون، نخست شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و سپس انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا اعلام خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه در مجموع بیش از 490 هزار نفر از واجدان شرایط در انتخابات 28 خرداد شرکت کردند، تصریح کرد: بیش از 52.

14 درصد کننده از واجدان شرایط استان قزوین، در انتخابات سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات شوراها در 28 شهر استان تا ساعتی دیگر اعلام می شود

نتایج انتخابات شوراها در 28 شهر استان تا ساعتی دیگر اعلام می شود