مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-19فناوري

جهانگردی از نگاه پهپاد/ کارت پستالی هوایی از دیدنی های جهان (+عکس)


ایده ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام و به اشتراک گذاشتن عکس مکان هایی که از آنها بازدید می کنند، طی یکی از نخستین سفرهایشان به جاکارتا در اندونزی شکل گرفت.

- جهانگردی از نگاه پهپاد/ کارت پستالی هوایی از دیدنی های جهان (+عکس) ایده ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام و به اشتراک گذاشتن عکس مکان هایی که از آنها بازدید می کنند، طی یکی از نخستین سفرهایشان به جاکارتا در اندونزی شکل گرفت.

World Walkerz برای به اشتراک گذاشتن عکس مکان هایی که از آنها بازدید می کنند، طی یکی از نخستین سفرهایشان به جاکارتا در اندونزی شکل گرفت.

این دو دوست با خود فکر کردند که لذت بردن به تنهایی از این اماکن زیبا و گوناگون خودخواهانه است و تصمیم گرفتند عکس های آنها را به صورت آنلاین با افراد دیگر در جهان که شاید شانس سفر به چنین جاهایی را نداشته باشند به اشتراک بگذارند.

در ادامه پروازی رایگان بر فراز برخی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در جهان با میراث، چشم اندازها و فرهنگ های بی نظیر خواهیم داشت.

طاق پیروزی و شانزه لیزه در پاریس، فرانسه روندا در اندلس، اسپانیا پارک آبی متروکه هو توی تین در هوئه، ویتنام پل راه آهن لندواسر در فیلیسور، سوییس قلعه شاتو دیو کونیگزبور در اورشویلر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگردی از نگاه پهپاد/ کارت پستالی هوایی از دیدنی های جهان (+عکس)

جهانگردی از نگاه پهپاد/ کارت پستالی هوایی از دیدنی های جهان (+عکس)