مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-19سياسي

مشارکت 90 درصدی مردم «خوسف» در انتخابات 1400


بیش از 90 درصد مردم شهرستان در انتخابات مشارکت داشته اند که این مهم نشان از آگاهی، تعهد و پایبندی آنان به نظام جمهوری اسلامی و ارزش های والای آن است.

- محمدعلی آخوندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خوسف، با اشاره به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: برای این مهم 74 صندوق رأی در این شهرستان مستقر شد.

وی با بیان اینکه از مجموع صندوق های رأی 34 صندوق مربوط به بخش مرکزی و 40 صندوق مربوط به ماژان بوده است، بیان داشت: در بخش مرکزی شهرستان خوسف 52 روستا داریم که از این تعداد، 26 روستا واجد شرایط انتخابات و داشتن شورا بودند.

فرماندار خوسف با اشاره به شمارش آرای انتخاباتی در این شهرستان، اعلام کرد: منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای خوسف و ماژان که بیشتری آرای مردمی را کسب کردند، مشخص شده اند.

آخوندی با اعلام اینکه محمدرضا خوشحال، محمد نوروزی، محمد صلاحی نسب، علی رمنجانی و علیرضا باقری به ترتیب بیشترین آراء را در بخش خوسف کسب کردند، ادامه داد: همچنین مهدی نوروزی، رضا حدادی، ایمان علی دوست، محمدحسین قلی زاده و محمدرضا احمدزاده به ترتیب بیشترین آراء مأخوذه در بخش ماژان را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 90 درصدی مردم «خوسف» در انتخابات 1400

مشارکت 90 درصدی مردم «خوسف» در انتخابات 1400