مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-19اقتصادي

مصرف 63 درصد برق ابهر توسط صنایع


63 درصد از برق ابهر در صنایع مصرف می شود.

- ایسنا/زنجان مدیر توزیع برق ابهر گفت: 63 درصد از برق ابهر در صنایع مصرف می شود.

داوود احمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال با کاهش 34 درصدی حجم آب سدها و در نتیجه کاهش مخازن نیروگاه های آبی مواجه بودیم، اظهار کرد: به تناسب این موضوع با کاهش ظرفیت تولید و متوازن نبودن تولید برق و مصرف در کشور مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 26 درصد مصرف برق در کشور افزایش یافته است، ادامه داد: با توجه به این کمبود، لازم است مردم کمک کنند تا از مقطع پیش بینی شده که بازه زمانی آن از اول خرداد تا پایان شهریور است، بتوانیم با کم ترین خاموشی عبور کنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای عبور از این پیک برای هر استان و شهرستان سهمیه ای تعیین شده است، افزود: مقدار سهمیه تعیین شده نیز محدود است که با توجه به این موضوع، مجبوریم طوری مدیریت کنیم که با کم ترین خاموشی مواجه شویم، در غیر این صورت برای مدیریت بار اضطراری با خاموشی های ناخواسته مواجه خواهیم شد.

احمدی با تاکید بر اینکه در شهر ابهر مشترکان خانگی حدود 46 هزار مشترک، مشترکان عمومی 2000 مشترک، مشترکان چاه های کشاورزی 208 مورد، صنایع کشاورزی 248 مورد و انشعاب در بخش صنعتی 448 مورد است، ادامه داد: جمع کل مشترکان شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 63 درصد برق ابهر توسط صنایع

مصرف 63 درصد برق ابهر توسط صنایع