مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-19فرهنگي

تاریخ صد ساله تهران مستند شد/ روایت «تهران 14» را پازلی ببینید


تهیه کننده «تهران 14» خبر داد که شبکه پنج سیما روزهای پنجشنبه، مجموعه مستندی را با محوریت تاریخ تهران و ایران، با روایتی داستان گونه به نمایش می گذارد.

- تهیه کننده تهران 14 خبر داد که شبکه پنج سیما روزهای پنجشنبه، مجموعه مستندی را با محوریت تاریخ تهران و ایران، با روایتی داستان گونه به نمایش می گذارد.

سمیه عظیمی ستوده تهیه کننده مجموعه مستند تهران 14 با اشاره به اینکه اولین قسمت از این مستند پنجشنبه 13 خرداد با موضوع خانه موزه تیمورتاش ، روی آنتن رفته است به در کشور شایع شده، بسیار سخت و طاقت فرسا بود افزود: بسته بودن اماکن تاریخی و عدم دسترسی به بناهایی که مدنظر ما بود، باعث شد روند تولید، با دشواری های بسیاری همراه باشد.

با این همه، و باوجود عدم دسترسی به عکس ها یا فیلم هایی که بتواند ما را به تاریخ صدساله تهران یا حتی قبل تر از آن نزدیک کند، نویسندگان تلاش کردند کمبود تصاویر را با روایتی شیرین و دلچسب جبران کنند تا تمام اعضای خانواده، بتوانند از تماشای مستند لذت ببرند.

این تهیه کننده در توضیح بیشتر از مستند تهران 14 عنوان کرد: این اثر مستندی صرفاً سیاسی یا صرفاً اجتماعی نیست.

این مجموعه، تلفیقی است از مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، که با بیانی داستانی روایت شده اند؛ روایتی که تلاش می کند مخاطب را به نحوی با تاریخ آشنا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ صد ساله تهران مستند شد/ روایت «تهران 14» را پازلی ببینید

تاریخ صد ساله تهران مستند شد/ روایت «تهران 14» را پازلی ببینید