مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-19ورزشي

7 میلیارد تومان بده، میزبان شو!


کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که قرار است در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، جایی که تیم ملی ایران حضور دارد و همچنین از مرحله یک هشتم نهایی، - کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که قرار است در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، جایی که تیم ملی ایران حضور دارد و همچنین از مرحله یک هشتم نهایی، جایی که استقلال میزبان الهلال عربستان است، از سیستم VAR استفاده کند! این خبر برای ایران اصلا خوشایند نیست، چون اگر این موضوع تبدیل به شرط اصلی شود که از قرار معلوم شده، تیم ملی و باشگاه استقلال به دلیل مجهزنبودن سیستم ورزشگاه آزادی به این سیستم، نمی توانند برای میزبانی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: این روزها با این که تیم ملی ایران به مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی صعود کرده ولی به طرز عجیبی همه چیز پیچیده شده و با ابهام روبه رو است.

بزرگ ترین ابهامی که این روزها تیم ملی با آن دست وپنجه نرم می کند، وضعیت سرمربی است.

قرارداد دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات این تیم با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسیده و هنوز مشخص نیست فداسیونِ عزیزی خادم می خواهد با دراگان ادامه بدهد یا خیر.

اتفاق مهم در این میان مقوله زمان است؛ قرعه کشی مرحله نهایی قرار است روز سوم تیر برگزار شود و فدراسیون باید زودتر، تکلیف سرمربی تیم ملی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 میلیارد تومان بده، میزبان شو!

7 میلیارد تومان بده، میزبان شو!