مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-19دانش

برگزاری نشست علمی «نقدی بر گونه ای ناسازگار» در دانشگاه فردوسی


دانشکده کشاورزی فردوسی مشهد با همکاری انجمن حشره شناسی، نشست علمی «زمستان است!؛ نقدی بر گونه ای ناسازگار» را برگزار می کند.

- برگزاری نشست علمی نقدی بر گونه ای ناسازگار در دانشگاه فردوسی دانشکده کشاورزی فردوسی مشهد با همکاری انجمن حشره شناسی، نشست علمی زمستان است!؛ نقدی بر گونه ای ناسازگار را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، ما غالبا نگاهی درون گونه ای به خودمان داریم ادراکی انسان محور از خویشتن این دیدگاه در مقابل این دیدگاه، نگاه فراگونه ای هستی شناسانه، فراگیر به انسان قرار می گیرد.

به این ترتیب، ما غالبا خودمان را مجزا از زمینه تنوع زیستی و تکاملی تعریف کرده ایم و شاید به همین دلیل است که خودمان را تافته ای جدا بافته، محق و صاحب اختیار می دانیم.

امروزه این دیدگاه ما را به لبه خطرناک پرتگاه سقوط گونه مان رانده و فجایع زیست محیطی آن، بیش از پیش آشکار شده است.

در این نشست تلاش و کوشش بر این است که تصویری فراگونه ای از انسان ارائه شود و در ابتدا به پیشرفت های تکاملی انسان پرداخته می شود و سپس جایگاه انسان در زمان و مکان و نیز در میان تنوع زیستی بررسی خواهد شد و در نهایت با ارائه این که رویای پیشرفت گونه انسان، او را به کجا رسانده، تصویری از آینده گونه انسان ترسیم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست علمی «نقدی بر گونه ای ناسازگار» در دانشگاه فردوسی

برگزاری نشست علمی «نقدی بر گونه ای ناسازگار» در دانشگاه فردوسی