مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-19سياسي

نتایج انتخابات شوراها در البرز به زودی اعلام می شود


نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا ساعتی دیگر اعلام می شود و نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز در حال جمع بندی نهایی است و به زودی روی سامانه ستاد انتخابات کشور قرار می گیرد.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا ساعتی دیگر اعلام می شود و نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز در حال جمع بندی نهایی است و به زودی روی سامانه ستاد انتخابات کشور قرار می گیرد.

عزیزاله شهبازی صبح شنبه 29 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات روز جمعه (28 خرداد) اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در این انتخابات در مقایسه با انتخابات مجلس سال 98 افزایش محسوس و معناداری داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه حضور جوانان در انتخابات روز قبل بسیار امیدوار کننده بود، ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق های رای از ساعات اولیه صبح آغاز و تا دو بامداد ادامه داشت.

این مسئول توضیح داد: خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته تا ساعت دو بامداد رای همه مراجعه کنندگان اخذ شد و هیچ کس پشت درهای شعب اخذ رای نماند.

وی تاکید کرد: نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا ساعتی دیگر اعلام می شود و نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز در حال جمع بندی نهایی است و به زودی روی سامانه ستاد انتخابات کشور قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات شوراها در البرز به زودی اعلام می شود

نتایج انتخابات شوراها در البرز به زودی اعلام می شود