مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-19اجتماعي

کاهش تدریجی دمای یزد در روزهای آتی


هواشناسی استان یزد ضمن پیش بینی کاهش تدریجی دمای استان طی روزهای ابتدایی هفته جاری، از بروز وزش باد نسبتاً شدید با احتمال گرد و خاک در برخی ساعات بعدازظهر و اوایل شب خبر داد.

- ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد ضمن پیش بینی کاهش تدریجی دمای استان طی روزهای ابتدایی هفته جاری، از بروز وزش باد نسبتاً شدید با احتمال گرد و خاک در برخی ساعات بعدازظهر و اوایل شب خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی استان یزد، برخلاف روز گذشته که هوای گرمی بر استان حاکم بود، طی امروز و فردا(شنبه و یکشنبه) شاهد کاهش تدریجی دما خواهیم بود و از دوشنبه تا اواخر هفته نیز نوسانات دمایی جزیی خواهد بود.

طی شبانه روز گذشته اشکذر و بافق با بیشینه دمای 42 درجه سلسیوس گرمترین نقاط استان و سبزدشت با کمینه 13 درجه به عنوان سردترین نقطه استان اعلام شد.

هواشناسی برای امروز تا سه شنبه هفته جاری با توجه به نفوذ زبانه پرفشار به استان، در بعضی ساعات بعدازظهر و اوایل شب، گاهی وزش باد نسبتاً شدید با احتمال گردوخاک پیش بینی کرده است.

شهر یزد در شبانه روز گذشته شاهد نوسانات دمایی بین 25 تا 41 درجه سانتیگراد بود که پیش بینی می ود تا روز دوشنبه به 22 تا 38 درجه سانتیگراد کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تدریجی دمای یزد در روزهای آتی

کاهش تدریجی دمای یزد در روزهای آتی