مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-19سياسي

شرکت 63 درصد از واجدان شرایط اخذ رای در خراسان شمالی در انتخابات


دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: 63 درصد از واجدان شرایط اخذ رای در خراسان این استان در سیزدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دور از انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت کردند.

- ایسنا/خراسان شمالی دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: 63 درصد از واجدان شرایط اخذ رای در خراسان این استان در سیزدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دور از انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت کردند.

هادی رجایی نیا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در این دور از انتخابات 672 هزار نفر در این استان واجد شرایط اخذ رای بودند، افزود: از این تعداد 426 هزار و 320 نفر در انتخابات شرکت کردند.

وی ادامه داد: میزان مشارکت در این دور از انتخابات نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال 98، هفت درصد رشد داشته است.

به گفته وی، بیشترین مشارکت متعلق به شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان و کمترین مشارکت نیز در شهر بجنورد بوده است.

رجایی نیا اظهارکرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات در شهرستان های گرمه 74، در جاجرم 73، در مانه و سملقان 71، در شیروان 67، فاروج 70، راز و جرگلان 63، اسفراین 61 و بجنورد 55 درصد بوده است.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت آقایان واجد شرایط رای در خراسان شمالی در این دور از انتخابات 48 درصد و خانم ها 52 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 63 درصد از واجدان شرایط اخذ رای در خراسان شمالی در انتخابات

شرکت 63 درصد از واجدان شرایط اخذ رای در خراسان شمالی در انتخابات