مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-19اجتماعي

شرایط برای تردد به جزایر تنگه هرمز و جزایر شرقی خلیج فارس مساعد است


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با توجه به وجود پدیده غبار و مه صبحگاهی محدود در سواحل استان، شرایط برای تردد به جزایر تنگه هرمز و جزایر شرقی خلیج فارس مساعد است.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با توجه به وجود پدیده غبار و مه صبحگاهی محدود در سواحل استان، شرایط برای تردد به جزایر تنگه هرمز و جزایر شرقی خلیج فارس مساعد است.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در ساعات اولیه امروز پدیده غالب در سواحل و جزایر غبارمحلی و مه صبحگاهی است، افزود: با توجه به وجود پدیده غبار و مه صبحگاهی محدود در سواحل استان، شرایط برای تردد به جزایر تنگه هرمز و جزایر شرقی خلیج فارس مساعد است.

سی سی پور با اشاره به اینکه به علت وزش بادهای نسبتاً شدید شرق تنگه هرمز و دریای عمان کمی مواج است، خاطرنشان کرد: توصیه می شود در این مدت شناورهای سبک و صیادی رعایت احتیاط کنند و حتی الامکان از تردد در دریای عمان خودداری شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: نوسانات 1 تا 3 درجه ای دما مورد انتظار است و در خشکی های شرق استان افزایش بادهای شمال شرقی با احتمال بروز گردوغبار پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای تردد به جزایر تنگه هرمز و جزایر شرقی خلیج فارس مساعد است

شرایط برای تردد به جزایر تنگه هرمز و جزایر شرقی خلیج فارس مساعد است