مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-18فرهنگي

موفقیت دو کتابفروشی فارس در «بهارانه کتاب»


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: «بهارانه کتاب» در شیراز پایتخت کتاب ایران و استان با موفقیت دو کتابفروشی همراه شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: بهارانه کتاب در شیراز پایتخت کتاب ایران و استان با موفقیت دو کتابفروشی همراه شد.

صابر سهرابی قرار گرفتن کتابفروشی های استان در زمره پرفروش ترین کتابفروشی های طرح بهارانه کتاب 1400 را نشانه موفق بودن طرح های فصلی آنهم در شیراز به عنوان پایتخت کتاب ایران برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، او ضمن تبریک موفقیت های دو کتابفروشی این استان، کلبه کتاب در جهرم و پاتوق کتاب در شیراز پایتخت کتاب ایران، در طرح کشوری بهارانه کتاب 1400 ، گفت: در این دوره از طرح های فصلی، استان فارس به واسطه فروشی معادل یک میلیارد و 412 میلیون و 386 هزار تومان در رتبه پنجم کشور قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه فارس در زمره 4 استان برتر از نظر شمار کتاب هم رتبه در خور توجهی کسب کرد، افزود: خوشبختانه استان فارس نسبت به تهران از آماری مطلوب برخوردار شد و با فروش 37 هزار و 680 جلد کتاب توانست در جمع 4 استان پرفروش از نظر شمار کتاب قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دو کتابفروشی فارس در «بهارانه کتاب»

موفقیت دو کتابفروشی فارس در «بهارانه کتاب»