مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 22:002021-06-18سياسي

حماسه 28 خرداد پیروزی «بصیرت» ملت بر «اغواگری» معاندان بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تجلیل از حضور حماسی مردم در انتخابات، این حماسه را پیروزی بصیرت ملت بر اغواگری معاندان عنوان کرد.

- ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری جمعه شب در جمع خبرنگاران با تجلیل از حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات این دوره، از جهات مختلف یک پیروزی کم‎ نظیر برای ملت ایران به حساب می آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در این انتخابات رسانه های معاند خارجی و دنباله های کثیف داخلی شان، تمام توان و تلاش خود را صرف کردند تا مردم را از شرکت در این انتخابات منصرف کنند برای اینکه نظام اسلامی مقبولیت مردمی خود را از دست داده و دیگر مشروعیت حاکمیت بر مردم را نداشته باشد.

وی اضافه کرد: علیرغم حرکت های موذیانه دشمنان و معاندان، نفس حق پیر و مقتدای این ملت، رهبر حکیم انقلاب و ولایتمداری مردم بصیر این مرز و بوم، بار دیگر ثابت کرد که دشمنان، هنوز مردم ما را نشناخته اند و خون شهدا هنوز در رگ مردم این سرزمین می جوشد.

حجت الاسلام طاهری دومین بعد اهمیت این انتخابات را اقتصادی عنوان کرد و افزود: چند سال گذشته را شاید بتوان سخت ترین دوران کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از حیث معیشتی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 28 خرداد پیروزی «بصیرت» ملت بر «اغواگری» معاندان بود

حماسه 28 خرداد پیروزی «بصیرت» ملت بر «اغواگری» معاندان بود