مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 19:352021-06-18سياسي

قدردانی فرماندار ارومیه از حضور حماسی مردم در انتخابات


فرماندار ارومیه با قدردانی از حضور مردم این شهرستان در انتخابات 28 خرداد،گفت: مردم ارومیه این بار نیز همچون دوره های گذشته با مشارکت ارزشمند خود در انتخابات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ارومیه، رسول مقابلی با قدردانی از حضور مردم این شهرستان در انتخابات 28 خرداد، اظهار داشت: مردم ارومیه این بار نیز همچون دوره های گذشته با مشارکت ارزشمند خود در انتخابات، در تعیین سرنوشت آتی جامعه در سطوح ملی و محلی سهیم شدند.

وی با اشاره به تجربه برگزاری انتخابات الکترونیک در شهر ارومیه، افزود: خوشبختانه انتخابات الکترونیکی با وجود تجربه نخست شهر ارومیه، به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

فرماندار ارومیه با اشاره به بروز برخی مشکلات در حوزه های رای گیری، اضافه کرد: تاکنون مشکل خاصی که در روند برگزاری انتخابات در سطح شهرستان خللی ایجاد کند، وجود نداشته و مشکلات جزیی و گزارش شده نیز سریعاً بررسی و برطرف شده است.

مقابلی به اقدامات انجام شده برای حضور خبرنگاران در شعبات اخذ رای اشاره کرد و ادامه داد: حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در حوزه های رای گیری، تاکیدی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرماندار ارومیه از حضور حماسی مردم در انتخابات

قدردانی فرماندار ارومیه از حضور حماسی مردم در انتخابات