مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:052021-06-18سياسي

سربلندی یزدی ها در آزمون انتخابات/حضور در پای صندوق فراتر از پیش بینی ها


در حالی تب و تاب انتخابات در روزهای گرم خردادماه به اوج رسیده که مردم همیشه در صحنه یزد بر خلاف نظرسنجی ها با خلق حماسه پرشور در این دور از انتخابات سربلند بیرون آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، همزمان با آغاز فرایند انتخابات و اخذ رای در استان یزد و طرح حضور دسته جمعی پس از برگزاری اخبار انتخابات را پوشش می دهند و توانسته اند به خوبی استقبال مردم از این رویداد را به تصویر بکشند.

وی با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات در استان مطلوب است ادامه داد: در ابتدای شروع انتخابات و در ساعات اولیه به دلیل برخی مشکلات فنی اختلالاتی در برخی از شعب به وجود آمد اما به سرعت این اشکال رفع شد و در حال حاضر مشکلی نیست.

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم در شعب طالبی با اشاره به بازدید مداوم از شعب حتی در شهرستان های استان خاطرنشان کرد: همه شعب مشغول به کار هستند و فرآیند رأی گیری به خوبی در حال انجام و تمامی موارد بهداشتی پیش بینی شده ابلاغی نیز رعایت می شود تا مشکلی از نظر ابتلا و شیوع بیماری هم نداشته باشیم.

استاندار یزد با بیان اینکه مردم رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را در حد مطلوبی در شعب دارند، تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه نیز مشکلی نبوده و بازرسان مرکز بهداشت یزد نیز بر فرآیند رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربلندی یزدی ها در آزمون انتخابات/حضور در پای صندوق فراتر از پیش بینی ها

سربلندی یزدی ها در آزمون انتخابات/حضور در پای صندوق فراتر از پیش بینی ها