مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-18سياسي

انتظارات یک هنرمند از رییس جمهور آینده


«رعایت مساوات»، «شفاف بودن»، «حفظ استقلال ایران» و «سپردن امورات مردم به دست متخصصان آگاه» سه خواسته ای است که یکی از هنرمندان تئاتر اصفهان از رییس جمهور آینده ایران دارد.

- ایسنا/اصفهان رعایت مساوات ، شفاف بودن ، حفظ استقلال ایران و سپردن امورات مردم به دست متخصصان آگاه سه خواسته ای است که یکی از هنرمندان تئاتر اصفهان از رییس جمهور آینده ایران دارد.

رسول هنرمند که برای رأی دهی به مدرسه فاطمیه اصفهان آمده، به ایسنا می گوید: حتی یک لحظه هم برای حضور در انتخابات تردید نداشتم، چون هنوز آن شوری که امام خمینی (ره) در دل مردم ایجاد کرد، پیش چشم دارم.

او ادامه می دهد: مردم ما با وجود همه مشکلات پای کشور و انقلاب ایستاده اند و دانستن این نکته، وظیفه پیروز میدان انتخابات را سنگین تر می کند.

این بازیگر تئاتر، با تأکید بر اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات، درصد امنیت کشور را بالا می برد، انتظاراتش را از رییس جمهور آینده این گونه طرح می کند: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران را انقلاب محرومان می نامید و امیدوارم که با رعایت مساوات و شفافیت، حق محرومان ادا شود.

هنرمند، با اشاره به اینکه استقلال ایران مهم ترین دارایی آن است و مردم برای حفظ این استقلال از جان و مال خود هزینه می کنند، می افزاید: مسئولان باید مواظب این دارایی باشند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات یک هنرمند از رییس جمهور آینده

انتظارات یک هنرمند از رییس جمهور آینده