مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-18سياسي

3000 بازرس بر سلامت انتخابات آذربایجان غربی نظارت می کنند


رییس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر سه هزار بازرس و سربازرس بر سلامت انتخابات در استان نظارت می کنند.

- با بیان اینکه هیئت بازرسی بر اساس زمان بندی 30 مرحله در این دوره از انتخابات را برعهده داشت که با آموزش های لازم این مراحل به خوبی انجام شد، افزود: امروز تمام بازرسین از اولین دقایق اخذ رأی در شعبات اخذ رأی حضور داشته و بر سلامت انتخابات نظارت دارند.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم استان با وجود تمدید چندین باره مهلت اخذ رأی اضافه کرد: مردم مرزدار و غیور آذربایجان غربی همپای سایر مردم کشور با حضور حماسی خود بار دیگر تمام معادلات دشمنان نظام و انقلاب را برهم زدند.

صادقی با بیان اینکه تا الان انتخابات با سلامت کامل در استان در حال برگزاری است، عنوان کرد: امیدواریم تا آخرین دقایق برگزاری انتخابات شاهد حضور پرشور و برگزاری انتخابات سالم در استان باشیم.

رییس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: تاکنون مشکلات جزیی در فرآیند اخذ رأی الکترونیکی در استان گزارش شده بود که 21 مورد در ارومیه را شامل می شد در همان دقایق اولیه این مشکل برطرف شده و هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات در استان را شاهد نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 بازرس بر سلامت انتخابات آذربایجان غربی نظارت می کنند

3000 بازرس بر سلامت انتخابات آذربایجان غربی نظارت می کنند