مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-18سياسي

فرماندار خبر داد: ادامه رای گیری در 240 شعبه اخذ رای در شوشتر


در شهرستان شوشتر 240 شعبه اخذ رای با نظارت نیروی انتظامی و سپاه در امنیت کامل قرار دارند و با همکاری همه آحاد مردم خصوصا در ادارات و مساجد و هیات های مذهبی و دیگر هیات های مردمی، - ایسنا/خوزستان فرماندار شوشتر گفت: در شهرستان شوشتر 240 شعبه اخذ رای با نظارت نیروی انتظامی و سپاه در امنیت کامل قرار دارند و با همکاری همه آحاد مردم خصوصا در ادارات و مساجد و هیات های مذهبی و دیگر هیات های مردمی، رای گیری در حال برگزاری است.

حسین پنبه دانه پور در خصوص روند انتخابات در شوشتر اظهار کرد: مردم شهرستان شوشتر همراه با تمام نقاط کشور، امروز یک جشن بسیار باشکوه برگزار کردند؛ از راس ساعت 7 صبح و از لحظات آغازین رای گیری در خدمت مردم بودیم و مردم از اول صبح در صف های اخذ رای بودند و چه صحنه های زیبایی آفریدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در ساعات ظهر نیز با وجود گرمای آزاردهنده، صف های رای گیری به همان اندازه صبح برقرار بود و این گونه هم پیش بینی می شد؛ مردم دارالمومنین شهرستان شوشتر همیشه در صحنه میدان، گوش به فرمان حضرت آقا، ولایی و شهید پرور در چنین صحنه هایی حضور داشتند.

فرماندار شوشتر گفت: در شهرستان شوشتر 240 شعبه اخذ رای با نظارت نیروی انتظامی و سپاه در امنیت کامل قرار دارند و با همکاری همه آحاد مردم خصوصا در ادارات و مساجد و هیات های مذهبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خبر داد: ادامه رای گیری در 240 شعبه اخذ رای در شوشتر

فرماندار خبر داد: ادامه رای گیری در 240 شعبه اخذ رای در شوشتر