مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-18سياسي

پیش بینی مشارکت 50 درصدی مردم آذربایجان غربی در انتخابات


رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با بیان اینکه پیش بینی می شود این دوره از انتخابات شاهد مشارکت 50 درصدی مردم استان باشیم، عنوان کرد: هیچ کمبودی از نظر تعرفه در استان وجود ندارد و در صورت نیاز امکان تأمین تعرفه های مورد نیاز را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  انتخابات بدون کوچک ترین مشکل امنیتی در حال برگزاری است و تاکنون 800 هزار برگ تعرفه در استان مصرف شده است.

وی با اشاره به تمدید انتخابات تا ساعت 21 امشب به دلیل مشارکت بالای مردم، تصریح کرد: بیشترین تعرفه های مصرف شده مربوط به مرکز استان است.

مصطفوی با بیان اینکه پیش بینی می شود این دوره از انتخابات شاهد مشارکت 50 درصدی مردم استان باشیم، عنوان کرد: هیچ کمبودی از نظر تعرفه در استان وجود ندارد و در صورت نیاز امکان تأمین تعرفه های مورد نیاز را داریم.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به امنیت کامل روند برگزاری انتخابات در مرزهای استان نیز گفت: تاکنون مشکل امنیتی در شهرهای استان گزارش نشده است.

مصطفوی با اشاره اینکه در برخی شهرهای استان از جمله ارومیه و میاندوآب شاهد تخلفات جزیی بودیم، گفت: خرید و فروش آرا، تبلیغ بر سر صندوق رأی از مهمترین تخلفات گزارش شده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی مشارکت 50 درصدی مردم آذربایجان غربی در انتخابات

پیش بینی مشارکت 50 درصدی مردم آذربایجان غربی در انتخابات