مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-18سياسي

هیچ شعبه ای در تویسرکان بدون دستگاه احراز هویت نیست


هیچ شعبه ای در تویسرکان بدون دستگاه الکترونیکی احراز هویت نیست.

- سید رسول حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پیش بینی 138 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان در انتخابات اظهار کرد: در هر شعبه یک دستگاه احراز هویت وجود دارد.

وی در خصوص اینکه در فضای مجازی اینکه رای گیری در روستای اشترمل معطل دستگاه احراز هویت است تاکید کرد: بنده به عنوان برگزارکننده انتخابات تویسرکان این خبر را کذب و رد می کنم، اصلا امکان ندارد که عوامل اجرایی یک شعبه بدون تحویل دستگاه احراز هویت در شعبه مستقر شوند.

فرماندار تویسرکان درباره گلایه فعالان بیمارستان برای مستقر نشدن شعبه اخذ رای در این محل اظهار کرد: یک صندوق سیار رای گیری در دو بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نماز جمعه و زندان اختصاص دارد که هر زمان متقاضی اخذ رای باشد صندوق سیار برای جمع آوری به محل مورد نظر مراجعه می کنند.

وی تصریح کرد: صندوق سیار رای گیری در اختیار هیئت نظارت و هیئت اجرایی بوده و تعیین مسیر و ساعت بندی کردند و آرای مردم را دریافت می کنند.

حسینی با تاکید بر پیش بینی تدابیری برای اخذ رای بیماران کرونایی گفت: یک تیم پزشکی با تامین امکانات و وسایل بهداشتی برای اخذ رای بیماران کرونایی مهیا شده که در صورت نیاز به محل مورد نظر اعزام می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شعبه ای در تویسرکان بدون دستگاه احراز هویت نیست

هیچ شعبه ای در تویسرکان بدون دستگاه احراز هویت نیست