مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-18سياسي

فرماندار مشهد: تاکنون رأی فروشی در مشهد گزارش نشده است


فرماندار مشهد در خصوص گزارش تخلفات انتخاباتی در این شهرستان گفت: تا کنون گزارشی در خصوص رأی فروشی گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا هاشمی امروز در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری مشهد اظهار کرد: امروز 28 خرداد شاهد برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای و بنا به نظر وزیر کشور احتمال دارد 2 ساعت بعد از ساعت 12 نیز تمدید شود.

فرماندار مشهد با بیان اینکه از مردم به خاطر اختلالی که صبح به وجود آمد عذرخواهی می کنم اما خوشبختانه برطرف شد و مردم مراجعه کردند، ادامه داد: با توجه به مصوبه هیأت اجرایی و مصوبه ابلاغی وزارت کشور، تعرفه های کاغذی شورای شهر را پیش بینی کرده بودیم تا همراه با صندوق و بسته های مورد نیاز شب گذشته در کنار تعرفه های ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا ارسال کنیم و ابلاغ کردیم که اگر تعداد کارت ها کفایت نکرد و رأی گیری زمانبر شد، از تعرفه آفلاین استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته به دنبال افزایش تعرفه های الکترونیک نیز بوده ایم که در حال حاضر 2 هزار تعرفه الکترونیک افزوده شده اما در صورت نیاز رأی گیری دستی انجام می شود.

هاشمی ادامه داد: ما مکلف هستیم رأی مردم را به هر طریقی که شده اخذ کنیم، چرا که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید مشارکت حداکثری داشته باشیم و امروز روز سرنوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مشهد: تاکنون رأی فروشی در مشهد گزارش نشده است

فرماندار مشهد: تاکنون رأی فروشی در مشهد گزارش نشده است