مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-18سياسي

رییس سازمان الحشد الشعبی: آماده ورود به نبردهای بزرگ تر از مبارزه با داعش هستیم


رییس سازمان الحشد الشعبی با تاکید بر اینکه مسئولیت الحشد الشعبی دفاع از اعتبار عراق و همبستگی میان شیعه و سنی است، گفـت که امروز الحشد از آمادگی بیش تر برای ورود به بزرگ ترین نبردها برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فالح الفیاض رییس سازمان الحشد الشعبی عراق روز جمعه تاکید کرد که این سازمان توانست یک همبستگی میان اهل تسنن و شیعیان ایجاد کند که یک موفقیت بزرگ برای عراق بود.

الفیاض امروز طی نطقی به مناسبت هفتمین سالگرد تأسیس الحشد الشعبی اظهار داشت: خون شهدای الحشد امانتی بر گردن ماست و باید از الحشد در برابر هر گونه خطری محافظت شود.

رییس الحشد الشعبی گفت: مردم در مسئله وحدت عراق راه حل های نصف و نیمه را نمی پذیرند و اجازه تقسیم این کشور را هم نمی دهند.

مردان الحشد الشعبی در کنار دستگاه های امنیتی محافظان عراق و وحدت این کشور و فرزندان آن هستند.

وی وحدت عراق و نیروهای مسلح آن را برای عراقی ها باعث افتخار دانست و گفت:  اعتبار کشور عراق یکی از موارد بسیار بااهمیت است و الحشد الشعبی کسی است که از اعتبار کشور دفاع می کند.

الفیاض تاکید کرد: الحشد الشعبی که با داعش جنگید و بهترین فرماندهان خود را در راه دفاع از عراق تقدیم کرد، امروز از تجهیزات و آمادگی بیش تر برای ورود به بزرگ ترین نبردها برخوردار است و هیچ کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان الحشد الشعبی: آماده ورود به نبردهای بزرگ تر از مبارزه با داعش هستیم

رییس سازمان الحشد الشعبی: آماده ورود به نبردهای بزرگ تر از مبارزه با داعش هستیم