مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-18سياسي

فرماندار اعلام کرد: برگزاری انتخابات سالم در 147 شعبه اخذ رأی کبودراهنگ


پس از گذشت حدود 10 ساعت از انتخابات 28 خردادماه 1400، فرماندار شهرستان کبودراهنگ از برگزاری انتخابات سالم در 147 شعبه اخذ رأی در سه شهر کبودراهنگ، - ایسنا/همدان پس از گذشت حدود 10 ساعت از انتخابات 28 خردادماه 1400، فرماندار شهرستان کبودراهنگ از برگزاری انتخابات سالم در 147 شعبه اخذ رأی در سه شهر کبودراهنگ، گل تپه و شیرین سو خبر و 121 شعبه در روستاهای شهرستان خبر داد.

حجت الله مهدوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 108 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در شهرستان کبودراهنگ داریم که برای برگزاری انتخابات 147 شعبه اخذ رأی درنظر گرفته شده و همه روال انتخابات با نظارت شورای نگهبان پیش رفته و تا این ساعت کار اخذ رأی به روال عادی در حال انجام است.

وی بیان کرد: از ساعت 7 صبح اخذ رأی از شهروندان در شعبه های شهرستان کبودراهنگ آغاز شده و رابطان بهداشتی نیز به مانند دیگر اعضای شعب سر صندوق حاضر شدند.

مهدوی تصریح کرد: در شهرستان کبودراهنگ روش اخذ رأی به شکل نیمه مکانیزه انجام می شود و دستگاه احراز هویت در شعبه ها مستقر است و مابقی کارهای اخذ رأی به صورت غیرمکانیزه صورت می گیرد.

رییس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان کبودراهنگ از حضور گسترده مردم شهرستان کبودراهنگ از ساعت 7 صبح قدردانی کرد و از کبودراهنگی ها خواست رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اعلام کرد: برگزاری انتخابات سالم در 147 شعبه اخذ رأی کبودراهنگ

فرماندار اعلام کرد: برگزاری انتخابات سالم در 147 شعبه اخذ رأی کبودراهنگ