مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-18سياسي

رای گیری از ساعت 24 تا 2 بامداد تنها در داخل شعب امکان پذیر است


رییس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به انجام رای گیری از افراد حاضر در شعب تا ساعت 2 بامداد گفت: بنا بر این شد که اگر افرادی در شعب حضور داشته باشند، - ایسنا/خوزستان رییس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به انجام رای گیری از افراد حاضر در شعب تا ساعت 2 بامداد گفت: بنا بر این شد که اگر افرادی در شعب حضور داشته باشند، بتوانند تا ساعت 2 بامداد رای بدهند اما به این شرط که افرادی که در خارج از شعبه هستند به داخل شعبه هدایت شوند و درها نیز بسته شوند.

رضا نجاتی در خصوص آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در استان خوزستان اظهار کرد: جشن بزرگ سیاسی ملی را تبریک عرض می کنیم و خدا را شاکریم که امروز در استان خوزستان اتحاد و حضور پرمعنایی از تمام اقوام شاهد بودیم.

رنگین کمان اقوام در شعب اخذ رأی خودنمایی کرده است؛ زن و مرد، پیر و جوان و همه اقشار آمده بودند و در انتخاباتی که در شهرهای استان خوزستان برگزار شد، حضور پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: انتخابات از ساعت 7 صبح تا 17 ظهر انجام و تمدید شد و تا ساعت 24 نیمه شب ادامه خواهد داشت.

رییس ستاد انتخابات خوزستان تصریح کرد: بنا بر این شد که اگر افرادی در شعب حضور داشته باشند، بتوانند تا ساعت 2 بامداد رای بدهند اما به این شرط که افرادی که در خارج از شعبه هستند به داخل شعبه هدایت شوند و درها نیز بسته شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای گیری از ساعت 24 تا 2 بامداد تنها در داخل شعب امکان پذیر است

رای گیری از ساعت 24 تا 2 بامداد تنها در داخل شعب امکان پذیر است