مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:502021-06-18سياسي

بازرسی و نظارت 6000 نفر از شعب اخذ رأی همدان


عضو هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان از بازرسی و نظارت حدود 6000 نفر از شعب اخذ رأی استان خبر داد.

- /انتخابات 1400/عضو هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان اعلام کرد بازرسی و نظارت 6000 نفر از شعب اخذ رأی همدان ایسنا/همدان عضو هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان از بازرسی و نظارت حدود 6000 نفر از شعب اخذ رأی استان خبر داد.

محمد نباتی جمعه 28 خردادماه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، اظهار کرد: از انقلاب مشروطه تا سقوط پهلوی 17 انتخابات در ایران برگزار شده بود اما بعد از دوره سوم مجلس انتخابات نداشتیم و به صورت صحیح برگزار نمی شد.

عضو هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان تصریح کرد: سیستم انتخابات ما به صورتی است که تقلب و مهندسی انتخابات که دشمنان بیان کنند، معنا نمی دهد.

وی با بیان اینکه امروز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره یازدهمین دوره مجلس اسلامی را برگزار می کنیم، مطرح کرد: از ساعت شش صبح، صفوف رأی دهندگان توسط نماگزاران تشکیل شد و دست اندرکاران برگزاری انتخابات به خاطر این حضور گرم غافلگیر شدند.

نباتی خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور حداکثری مردم در انتخابات، نظام خودمان را قوی تر کنیم و موفق به انتخاب آگاهانه شویم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی و نظارت 6000 نفر از شعب اخذ رأی همدان

بازرسی و نظارت 6000 نفر از شعب اخذ رأی همدان