مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-18سياسي

نماینده مجلس: کمبود تعرفه در چهارباغ و ساوجبلاغ جبران می شود


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ گفت: حضور با شکوه مردم نشان داد که خواستار تغییر هستند، در پی مشارکت حداکثری در حوزه های انتخابی چهارباغ و ساوجبلاغ درخواست برای تأمین تعرفه از استانداری صورت گرفته است.

- علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طبق گزارش های واصله مردم حوزه های انتخابی چهارباغ، طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد از ساعات ابتدایی انتخابات تا کنون حضور پرشوری داشتند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان با بیان اینکه مسؤولان باید کنار مردم قرار بگیرند زیرا ولی نعمت های این نظام مردم هستند، بیان کرد: با توجه به  تحریم وفشار اقتصادی، معیشتی و بیکاری همه اینها نشان داد که مردم با روحیه مقاوت و اسقامت باوری پای این نظام ایستادند.

 وی با اشاره به اینکه مردم با حضور پای صندوق های رأی نشان دادند که خواهان تغییر هستند، افزود: امیدواریم دولت جدید، دولت سازندگی، اشتغال زایی، گشایش اقتصادی، مقابله تحریم ها باشد تا جوانان بتوانند در مسیر پویایی حرکت کنند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: از فردا نوبت مسؤولان و مخصوصا قوه مجریه است دولتی انقلابی و پای مردم بیاستد ویکی از مهمترین  اولویت های خود را قرار دادن  اشتغال و مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: کمبود تعرفه در چهارباغ و ساوجبلاغ جبران می شود

نماینده مجلس: کمبود تعرفه در چهارباغ و ساوجبلاغ جبران می شود