مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-18سياسي

رهامی:حل مشکلات توسط یک رییس جمهور با رای پایین ناممکن است


عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد: حل مشکلات توسط یک رییس جمهور با رای پایین ناممکن است.

- عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد: حل مشکلات توسط یک رییس جمهور با رای پایین ناممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن رهامی با حضور در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان مشارکت مردم عنوان گفت: مشارکت تا به اینجای کار چندان بالا نبوده است، اما نسبت به فضای ساخته شده مطلوب است، مشاکت تا 40 درصد تا به اینجای کار پیش بینی شده که اگر ساعت اخذ رای تمدید شود ممکن است به 50 درصد هم برسد.

وی افزود: به نظرم در هر صورت هر دولتی روی کار بیاید اگر دولتی قوی باشد و دارای پشتوانه می تواند مشکلات را حل کند، رییس جمهور با رای پایین مشکلات را انباشته می کند به نظرم اگر کسی نامزدها را قبول ندارد نیز باید در انتخابات شرکت کند تا بتوانیم بحران ها و مشکلات داخلی و خارجی را حل کنیم حل مشکلات توسط یک رییس جمهور با رای پایین ناممکن است.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به موضوع رد صلاحیت خود در این انتخابات گفت: با وجود اینکه رد صلاحیت شدم رای می دهم و به هر کس هم رای بیاورد کمک می کنم، هدف ما این است با جهان رابطه خوبی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهامی:حل مشکلات توسط یک رییس جمهور با رای پایین ناممکن است

رهامی:حل مشکلات توسط یک رییس جمهور با رای پایین ناممکن است