مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-18سياسي

آیت الله فاضل لنکرانی: حضور مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را بی اثر می کند


آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی گفت: مردم عزیز یقین داشته باشند که این رای ثواب بسیار بسیار بالایی دارد و هیچ تردیدی در این نیست که از عبادت های بسیار بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی گفت: مردم با حضور خود در انتخابات، نقشه های دشمنان را بی اثر کنند.

آیت الله فاضل لنکرانی صبح امروز پس از شرکت در انتخابات با بیان این مطلب با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، افزود: مردم عزیز بیش از چهل سال پای این انقلاب و این نظام و ارزش های آن ایستادند و امیدواریم که این بار هم با حضور بسیار چشمگیر در این دوره حساس از انتخابات و با انتخاب اصلح، موجب تحکیم نظام اسلامی بشوند.

وی ادامه داد: مردم عزیز یقین داشته باشند که این رای ثواب بسیار بسیار بالایی دارد و هیچ تردیدی در این نیست که از عبادت های بسیار بزرگ است.

این رای، رای به شخص نیست؛ رای به نظام اسلامی است و رای برای تدام این انقلاب با عظمت ماست و رای به اسلام است و این مطلبی است که شعار نیست و واقعیت است.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) ادامه داد: من امیدوارم که این دوره از انتخابات سبب یاس بیشتر دشمنان بشود و نقشه های دشمنان و خواب هایی که دشمنان برای این نظام دیده اند از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فاضل لنکرانی: حضور مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را بی اثر می کند

آیت الله فاضل لنکرانی: حضور مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را بی اثر می کند